میزان نوشت: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ۲ محتکر در شهرستان‌های ارومیه و خوی که اقدام به احتکار شکر و برنج کرده بودند به پرداخت ۵۲۵ میلیون ریال محکوم شدند.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ۲ محتکر در شهرستان‌های ارومیه و خوی که اقدام به احتکار شکر و برنج کرده بودند به پرداخت ۵۲۵ میلیون ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی افزود: یکی از این افراد پنج هزار و ۶۰۰ کیلوگرم برنج را در خوی انبار کرده بود که پس از گزارش مردمی و کشف توسط گشت مشترک به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات حکومتی خوی نیز متهم را علاوه بر عرضه و فروش برنج احتکار شده با قیمت کارشناسی به پرداخت ۲۹۸ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

اقوامی اظهار داشت: محموله احتکار بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر در ارومیه نیز در پی کسب گزارش‌های مردمی کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی ارومیه نیز این فرد را علاوه بر عرضه شکر احتکار شده به قیمت کارشناسی به پرداخت ۲۲۷ میلیارد ریال جریمه محکوم کرد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =