سفر معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به آذربایجان‌غربی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بهمراه ۴ تن از مدیران کل ستادی وزارت به منظور دیدار با دبیران سمن‌ها و جوانان و شرکت در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به استان آذربایجان‌غربی سفر می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در تشریح این خبر گفت: محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفری ۲ روزه و به منظور بازدید از استان، دیدار با جوانان و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد و شرکت در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

وی افزود: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این سفر روز چهارشنبه ۲۵مهرماه با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهد نمود و سپس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

وی ادامه داد: معاون وزیر ورزش در ادامه سفرش، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در نشستی با سمن‌ها، با منتخبین جشنواره حضرت علی اکبر نیز دیدار خواهد کرد و در ادامه از طرح‌ها و پروژه‌های کارآفرینی و اشتغالزایی سمن‌ها نیز بازدید خواهد کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خاتمه گفت: همچنین امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی وفراگیر جوانان، سجاد سالک سرپرست اداره کل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان، سکینه سیف جمالی سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و امید محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش یک روز زودتر و به منظور بررسی طرح‌های برتر سمن‌ها و بازدید از دفاتر و جلسه با دبیران سمن‌ها به استان سفر خواهند کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =