مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت : تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا جزء برنامه‌های جدی این شرکت است و طبق برنامه زمانبندی شده ذخیره سازی قبل از شروع فصل سرما انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری  ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : به منظور ذخیره سازی سوخت قبل از شروع فصل سرما ، طی هماهنگی های انجام شده منطقه ساری با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و نیروگاه شهید سلیمی نکا ، از مورخ 1/7/97 نفتکوره از طریق حمل ریلی و جاده ای در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا در حال ذخیره سازی است.

حسینعلی طالبی تاکید کرد : با توجه به اینکه هشتاد درصد مخازن نیروگاه پر شده است ، پیش بینی می شود تا چند روز آینده ذخیره سازی سوخت جایگزین در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا به پایان برسد .

طالبی تاکید کرد : در حال حاضر این نیروگاه از گاز استفاده می کند و از طریق ناوگان ریلی و جاده ای روزانه مقدار قابل توجهی نفت کوره به منظور ذخیره سازی مطمئن سوخت زمستانی ارسال می شود .

طالبی انبار نفت منطقه ساری را پشتیبان نیروگاههای نکا ، انزلی ، علی آباد و نوشهر در زمانهای لازم دانست و اذعان کرد : در حال حاضر امکان ذخیره ‌سازی بسیار مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =