افتتاح سومین خانه بهداشت در روستای جوبریز مارگون با حمایت مالی بانک انصار

مدیریت شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت مالی بانک انصار درساخت و افتتاح سومین خانه بهداشت ، در روستای جوبریز از توابع بخش مارگون در شهرستان بویراحمد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، مهدی رئوفی اظهار داشت: در حالی که دولت با کمبود منابع مالی در حوزه های مختلف روبرو است لذا توجه به حمایت‌های اجتماعی و مشارکت در ساخت خانه های بهداشت روستایی در مناطق محروم از اولویت‌های مستمر بانک انصار می‌باشد.

وی اضافه کرد: ساخت سه واحد خانه بهداشت در روستاهای محروم ایدنک، دلی رچ و جوبریز، نتیجه تلاش‌های بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد است که اولین واحد خانه بهداشت به مناسبت دهه پر فروغ فجر در سال ۹۶ در روستای ایدنک افتتاح شد .

دومین واحد خانه بهداشت احداث شده با حمایت مالی بانک انصار در نیمه شعبان سال ۹۷ در روستای دلی رچ افتتاح شد و سومین واحد خانه بهداشت به مناسبت دهه کرامت در روستای جوبریز، افتتاح گردید.

خانه بهداشت روستای جوبریز در تاریخ ۳۰ تیر ۹۷ همزمان با دهه کرامت با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، محمود کربی معاون مرکز حمایت‌های اجتماعی بانک انصار کشور ، اورنگ ایلامی مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان . ابراهیم نعیمی معاون امور بهداشتی، رئوفی مدیریت شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد ، پناهی معاون فرماندار شهرستان بویراحمد . حجه الاسلام والمسلمین خواجه پور امام جمعه شهر مارگون و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از اهالی روستای جوبریز افتتاح گردید.

معاون مرکز مسئولیت های اجتماعی بانک انصار کشور اظهار داشت : استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که بیشترین تعامل، همکاری و پیگیری برای اجرای طرح های عمرانی ، اقتصادی و خدماتی را داشته است.

محمود کربی تاکید کرد: هم اینک افزون بر ۴۰ طرح محرومیت زدایی توسط این بانک در سراسر کشور در حال اجراست،و این طرح ها در حوزه های گوناگون مدرسه سازی، خانه های بهداشت و مراکز درمانی و همچنین طرح های اشتغال زایی است.

روستای جوبریز با جمعیتی حدود ۴۶۲ نفر از توابع بخش مارگون در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

این طرح بهداشتی و درمانی در زمینی به مساحت ۳۹۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ظرف کمتر از ۶ ماه به بهره برداری رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =