علی نصیریان در مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی با خواندن آوازی سوزناک برای این هنرمند به وعده خود عمل کرد و گفت: «من به عهدم وفا کردم ولی تو من را تنها گذاشتی و رفتی.»

 



به گزارش خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی با حضور چشمگیر چهره‌های هنری به ویژه هنرمندان عرصه سینما امروز ۲۸ مرداد از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

عزت‌الله انتظامی جمعه ۲۶ مرداد در ۹۴ سالگی درگذشت. این بازیگر که متولد سال ۱۳۰۳ بود در طول نزدیک به شش دهه فعالیت هنری یادگارهای مهمی چون «اجاره‌نشین‌ها»، «گاو»، «هزاردستان» و «روسری آبی» از خود به جا گذاشت.

علی نصیریان در این مراسم با اشاره به زنده بودن آقای بازیگر سینمای ایران، گفت: «عزت نمرده است او زنده است، من نمی خواستم برای تشییع تو بیایم زیرا که می خواستم دوباره باهم نقش آفرینی کنیم. این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: «در یک دورهمی با عزت بودیم که او به من گفت هر زمان که مردم سر قبرم آواز بخوان، من به وعده خود عمل کردم و تو من را تنها گذاشتی و رفتی.»

241243

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربانی A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    40 2
    روحش شاد رشیدی رفت ملک مطیعی رفت فردین رفت شکیبایی رفت...رفت قدر بزرگان سینمای بجامانده را بدانیم نصیریان مشایخی کشاورز وثوقی و...
    • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
      14 1
      با این سن بالا از خیلی از خواننده های درپیت که یا با فیلتر و یابا هزار جور صدا سازی و حقه بازی بازم انگار صداشون از ته چاه میاد بهتر میخونه خدا بزرگترا رو واسه ما حفظ کنه ان شا الله
    • وو A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
      2 19
      شانس آوردیم این بنده خدا خواننده نشد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    33 1
    درود بر تمام اساتید و افتخار آفرینان علم و هنر ایران.روح تمام پدران آسمانی شاد.