میزان نوشت: لوریس چکناواریان اعتقاد دارد که ارزش هنرمندان پس از مرگشان تعیین می‌شود. او باور دارد که آثار هنرمند پس از مرگ او نامش را ماندگار می‌کنند اما در طول زندگی چگونه زندگی کردنش مهم است.

لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر گفت: همیشه اعتقاد داشته ام و دارم که اثر یک هنرمند نام وی را پس از مرگ او ماندگار می‌کند و در طول حیاتش موقعیت اجتماعی و چگونه زندگی کردنش مهم است.

وی در همین راستا افزود: واقعیت این است که من خودم را جدی نمی‌گیرم بلکه کارم را جدی می‌گیرم در نتیجه اثرم دیده می‌شود. از کسانی که مرا با برنامه‌های مختلف مورد تقدیر قرار می‌دهند تشکر می‌کنم.

این آهنگساز درباره تاثیر قدردانی‌ها و بزرگداشت‌ها برای اساتید موسیقی در ادامه مسیر هنری شان اظهار کرد: قدردانی‌ها برای پشبرد کار و رزومه جوانان عرصه موسیقی که در ابتدای کار قرار دارند بسیار مهم و مفید است اما وقتی برای هنرمندانی در سن من باشد به زدن لبخند و تشکر خلاصه می‌شود.

چکناواریان ارزش هنرمند را بسیار بالا دانست و افزود: هیچ کدام از بزرگداشت‌ها و تقدیرهایی که برای اساتید عرصه موسیقی می شود تضمینی برای ارزش یک هنرمند نیست بلکه ارزش هنرمند پس از مرگش تعیین می‌شود.

241241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =