۰ نفر
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
علیرضا قربانی برای «پدر» خواند

علیرضا قربانی که خوانندگی تیتراژ سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا را برعهده دارد، قطعه جدیدی را برای این سریال اجرا کرده است که آهنگسازی آن را ستار اورکی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قطعه «لیلا» با شعری از اهورا ایمان و آهنگسازی ستار اورکی تولید شده است؛ همان افرادی که تیتراژ پایانی سریال را نیز کار کرده‌اند و هر دو اثر همزمان در سریال استفاده و منتشر خواهند شد.

این قطعه کار متفاوتی از علیرضا قربانی خواهد بود که با حضور نوازندگان حرفه ای و طراز اول ضبط شده و تنظیم آن را نیز ستار اورکی برعهده دارد. ضمن اینکه قربانی همزمان دو قطعه آوازی از شاعران بزرگ ایران را برای این سریال ضبط کرده است.

در تولید قطعه «لیلا»، حمید اسفندیاری از ناشران صاحب نام و موثر عرصه موسیقی سنتی حامد عنقا را به عنوان مشاور همراهی می‌کند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق، بیژن امکانیان و ریحانه پارسا بازیگران سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند که به زودی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =