۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مایکروسافت بازی اسکیل باند را کُشت

پروژه توسعه یک بازی ویدئویی که از سال 2014 کمپانی پلاتینوم آن را برای مایکروسافت می‌ساخت، برای همیشه کنسل شد.

به گزارش خبرآنلاین، قرار بود بازی اسکیل باند / Scalebound را پلاتینوم گیمز به‌طور اختصاصی روی پلتفرم ایکس باکس وان و ویندوز توسعه داده و مایکروسافت استودیو به‌عنوان ناشر بازی آن را روی ایکس باکس وان در سال 2017 راهی بازار کند اما به دلیل نارضایتی از عملکرد تیم، مدیران مایکروسافت تصمیم گرفتند تا این پروژه را لغو کنند.

داخل تیم از حجم سنگین کار ابراز نارضایتی شده بود تا جایی که یک ماه به اعضای تیم مرخصی داده‌شده بود و وقتی آنها برای ادامه کار بازگشتند، متوجه شدند که ضرب العجل برای اتمام پروژه را ازدست‌داده و چاره‌ای جز لغو ندیدند.

قرار بود در این بازی کاربر بتواند Drew را در طول بازی کنترل و مدیریت کند. (Drew  یک اژدها به نام Thuban همراه خود داشت که در مسیر اکشن خود از آن کمک می‌گرفت.)

معلوم نیست آیا توسعه‌دهنده اصلی سعی خواهد کرد ناشر دیگری را برای خود پیدا کند یا نه اما مایکروسافت می‌گوید انجین بازی نیز دچار مشکلات ساختاری بوده است که نمی‌توان انتظار کاربر را برآورده کرد.

مایکروسافت استودیو با انتشار اعلامیه‌ای رسمی ضمن خاموش کردن وب‌سایت بازی، به کاربران قول داد تلاش خود را برای عرضه بازی‌های Halo wars 2، Crackdown 3، State of Decay 2 و Sea of Thieves در سال 2017 بکار بندد.





 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =