فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر" از دستگیری فردی که با ترفند دریافت پول نقد از افراد مسن و کم سواد و انتقال همان مبلغ با عابر بانک به حساب آنها، کلاهبرداری می کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ رجبعلي مختاري اظهار داشت: در پي وقوع چندین مورد كلاهبرداري از افراد مسن و كم سواد مقابل دستگاه هاي خود پردار توسط فردي شياد در شاهين شهر موضوع شناسايي و دستگري اين فرد در دستور كار مأموران پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: اين فرد با حضور مقابل دستگاه هاي خودپرداز افراد مسن و كم سواد را طعمه خود قرار مي داد و با اين بهانه كه دستگاه بيش از 2 ميليون ريال به او پول نمي دهد و نيازمند مبلغ بيشتري است آنها را مجاب مي کرد تا مبلغي را به صورت نقدي به وي بدهند تا او اين مبلغ را از طريق كارت به كارت به حساب اشان منتقل کند.

مختاری ادامه داد: فرد کلاهبردار پس از دريافت پول ، هنگام عمليات انتقال وجه از طريق خود پرداز با فريب كاري به جاي گزينه تأييد گزينه انصراف را وارد مي کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مختاري در پايان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ، هرگز فريب اين گونه افراد را نخورند و در صورت برخورد با چنين افرادي با سامانه 110 پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =