رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، در این جلسه شورای گفتگو را یک ظرفیت بزرگ برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی دانست و خاطر نشان ساخت: تقویت بخش خصوصی موجب تقویت دولت می شود، بنابراین رفع مشکلات این بخش بایستی در اولویت قرار گیرد. ‎

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ، محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گره گشایی از کار مردم بویژه فعالان اقتصادی را در شمار مهم ترین ماموریت های استانداری برشمرد و یاد آور شد: مهم ترین دغدغه مردم مازندران، اشتغال است و بخش خصوصی بستری مهم برای رفع این دغدغه است.

استاندار شورای گفتگو را یک ظرفیت بزرگ برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی در کنار ستاد تسهیل دانست و خاطر نشان ساخت: تقویت بخش خصوصی موجب تقویت دولت می شود، بنابراین رفع مشکلات این بخش بایستی در اولویت قرار گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که تعامل دولت و بخش خصوصی زمینه ساز پیشبرد امور و گره گشایی در کارها خواهد بود، گفت: باید زمینه را برای رونق کسب و کار و فاصله گرفتن از رکود فراهم نمود تا ضمن شکوفایی امور مردم و بخش خصوصی، حقوق دولت نیز استیفا شود.

استاندار، با بیان این که با بانک های استان تفاهم کردیم تا برای توسعه، پیشرفت و شکوفایی امور زیربنایی مجموعا بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان منابع بیاورند، خاطرنشان ساخت: تصمیم گیری در این خصوص باید بصورت موضوعی و کیفی باشد تا اعتبارات در جاهایی هزینه شود که منجر به تحول اقتصادی در استان گردد.

رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: برای فعالیت های بزرگ موثر باید تصمیم سازی کنیم.

در آغاز این جلسه که نمایندگان ساری و میاندورود، قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ و بابلسر و فریدونکنار حضور داشتند، عبدالله مهاجر، رییس اتاق بازرگانی استان به ارایه گزارش فعالیت های این بخش پرداخت.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =