تینسم نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور از برگزاری جلسه روحانی با وزرا برای تصمیم‌گیری درباره گرانی‌های اخیر طی هفته آینده خبر داد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره مسئله گرانی کالاها اظهار داشت: موضوع گرانی به جد در دولت مطرح شده است؛ شاهد بودیم حتی بخش‌هایی که ارز 4200 تومانی می‌گیرند محاسبات دقیق برای قیمت گذاری ندارند.

وی افزود: رئیس جمهورر خواستند همه دستگاه‌های ذیربط به موضوع گرانی ورود کنند. از سوی دیگر‌ اجناسی که در انبار مانده به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد. خودروسازها خودروها را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

واعظی تصریح کرد: گرانی از موضوعات جدی است که آقای دکتر روحانی، وزرا و مسئولان ذیربط را مسئول کردند. هفته آینده دوشنبه ایشان جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری برگزار خواهند کرد.

وی درباره گرانی سکه نیز گفت: قرار شد بحث‌های لازم صورت گیرد و تصمیم‌هایی اتخاذ شود.

مجلس به موضوع «گرانی‌های اخیر» ورود کرد

همچنین میزان نوشت: 
 سیدتقی کبیری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با استناد به ماده ۱۱۰ آئین نامه گفت: با توجه به وضعیت اخیر گرانی برخی از کالا‌ها از جمله خودرو ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یا غیرعلنی این موضوع را بررسی کند. به نظر می‌رسد رئیس مجلس نیز باید دستور ویژه‌ای برای بررسی این موضوع صادر کند.

علی لاریجانی که اداره جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: این موضوع روز گذشته در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    5 0
    چشم چایی چی بیارم؟