بازدید استاندار و معاون عمرانی استاندار از محل ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه لرستان

استاندار لرستان و معاون عمرانی استاندار از محل ساخت تقاطع ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،سیدموسی خادمی و احمدمرادپور، راهی منطقه کهریز خرم آباد شدند و از محل ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند. فرماندار خرم آباد، اسد عبدالهی نیز در این بازدید حضور داشت.
این تقاطع هفت کیلومتر مسیر تردد به دانشگاه لرستان را از سمت خرم آباد کوتاه تر میکند.
ساخت تقاطع از مطالبات دانشگاهیان دانشگاه لرستان است. در این منطقه، همچنین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور خرم آباد نیز قرار دارند که ساخت تقاطع غیرهمسطح به نفع آنها نیز خواهد بود.
رئیس دانشگاه لرستان، خسرو عزیزی در این رابطه می گوید: با پیگیری‌های دو نماینده خرم آباد و چگنی، جناب آقای دکتر بیرانوندی و جناب آقای ملکشاهی راد، مبلغ چهار میلیارد تومان برای ساخت این تقاطع غیرهمسطح اختصاص یافته است.
وی از تلاشهای مستمر و مداوم استاندار لرستان، معاون عمرانی استاندار و مدیر دفتر فنی استانداری (موسوی) در جهت تلاش برای شروع هرچه سریعتر ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه لرستان، سپاسگزاری و قدردانی کرد.
همچنین، چند ساعت قبل از بازدید، در همین روز، معاون عمرانی استاندار لرستان، احمد مرادپور از ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان که مراحل پایانی ساخت خود را طی میکند بازدید کرد.
این ساختمان با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع و با اعتباری بیش از 8 (هشت ) میلیارد تومان، مراحل پایانی ساخت خود را طی میکند.
رئیس دانشگاه لرستان، خسرو عزیزی و معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، محمد جعفری و مسئولان و کارشناسان امور عمرانی دانشگاه در این بازدید، مرادپور را همراهی میکردند و توضیحات لازم درباره پروژه را ارائه کردند.
معاون عمرانی استاندار لرستان، احمد مرادپور نیز گفت: «رئيس دانشگاه لرستان در زمینه جذب به هنگام و موقع اعتبارات، عملکرد موفقی داشته است و حتی زودتر از موعد، اعتبارات را جذب کرده و این یک عملکرد مثبت است.»
معاون عمرانی استاندار لرستان، سپس راهی جنوب شهر خرم‌آباد شد و از پروژه زیرگذر بهارستان بازدید کرد.
مرادپور تأکید کرد: این پروژه به سرعت در حال اجراست و تا رسیدن به افتتاح، بازدیدهای میدانی پیوسته و مداوم خواهیم داشت.
وی از پروژه ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر در نزدیک فرودگاه خرم آباد هم بازدید کرد و با عوامل اجرایی پروژه به گفتگو پرداخت.
او همچنین بر زیباسازی ورودیهای شهر خرم‌آباد تأکید کرد. در بازدیدهای فوق، مدیر دفتر فنی استانداری لرستان (موسوی) نیز حضور داشت.
استاندار لرستان، معاون عمرانی استاندار و فرماندار خرم آباد، غروب روز دوشنبه از محل ساخت یکی از پلهای روی رودخانه خرم رود بازدید کردند که نزدیک به پل انقلاب در قسمت ساحلی قرار است ساخته شود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =