در روز یکشنبه ۲۱ مرداد، اخباری درباره واکنش وزرا به هشتگ «فرزندت کجاست؟»، افزایش قیمت خودرو، ادامه اختلاف چاوشی با دفتر موسیقی، خواب جدید شهرداری برای تهرانی‌ها و تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، شوهر شمس پهلوی و مرد همیشه وزیر دولت شاه، در ۱۰۱ سالگی درگذشت پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران خبری با تیتر  آمریکا و اسرائیل سازمان اطلاعاتی درون ایران ایجاد کرده‌اند را خواندند. واکنش وزرا به هشتگ «فرزندت کجاست؟» هم چشم‌ها را به سمت خود جذب کرد.

در سرویس اقتصاد، افزایش ۶ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو بیننده زیادی داشت. کاربران همچنین خواستند بدانند مظفرالدین شاه برای مقابله با گرانی چه کرد؟ در ادامه خبر رسید قیمت سکه در بازار تهران ریخت.

در سرویس فرهنگ، گزارشی با تیتر چاوشی این‌طور تهدیدش را عملی کرد پربیننده‌ترین خبر بود. طلبه‌ای که کلیه‌اش را اهدا کرد با لباسی غافلگیرکننده در تلویزیون هم مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه حرکت عجیب نوید محمدزاده پشت صحنه «ابدویک روز» پربازدید شد.

در سرویس جامعه، خبری با تیتر خواب جدید شهرداری برای تهرانی‌ها باعث تعجب و تاسف کاربران شد. کشف ۲ کیلو مواد مخدر از حجاج در فرودگاه تهران، دیگر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران خواستند لوکس‌ترین خانه درختی دنیا را ببینند.

در سرویس بین‌الملل، ابوظبی بن‌سلمان را دور زد مورد توجه قرار گرفت. در ادامه، پاریس راز موافقت اسرائیل با ماندن اسد در قدرت را برملا کردتحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو مهلک است، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، در صدر اخبار، تهدید بیرانوند کارساز شد. همچنین خبر استقلال چگونه باعث محرومیت ۲ ستاره جوانش شد؟ نگاه‌ها را به خود جلب کرد. خداداد سفته ۸۰۰ میلیونی گرفت تا استعفا بدهد، دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =