ایرنا نوشت:فرماندار دره شهر گفت: کارخانه استیل کرد این شهرستان تا نیمه نخست امسال به بهره برداری رسیده و برای 200 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل می کند.

علی اکبر شفیع زاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کارخانه استیل کرد شهرستان دره شهر اولین و بزرگ ‌ترین واحد تولیدی در ایران است که سیم تولید شده از مفتول را عرضه می‌کند.
وی افزود: طرح استیل کورد با ظرفیت 10 هزار تن در سال سیم مفتول مورد نیاز لاستیک خودرو را تولید و در صورت بهره برداری می تواند 100 درصد نیاز کشور را تامین کند.
فرماندار دره شهر با اشاره به سرمایه گذاری 2 هزار و 700 میلیارد ریالی برای راه اندازی این واحد تولیدی یادآور شد: این کارخانه تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
شفیع زاده اضافه کرد: این واحد صنعتی هم اکنون و در مرحله نصب تجهیزات و تکمیل فضاهای مورد نیاز برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده و پس از راه اندازی کامل نیز برای بیش از 200 نفر به صورت مستقیم اشتغال به همراه خواهد داشت.
وی از توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی دره شهر خبر داد و گفت: برای واحدهای تولیدی شهرستان نظیر کارخانه استیل کرد تمامی زیرساخت های لازم از جمله راه دسترسی مناسب فراهم می شود.
فرماندار دره شهر گفت: هم اکنون 41 واحد صنعتی در سطح شهرستان دره شهر وجود دارد که از این 23 واحد آنها فعال است.
شهرستان دره شهر با جمعیت 48 هزار نفری در 130 کیلومتری ایلام قرار دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =