معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: طبق خواسته رییس‌جمهور، تا پایان سال ۹۹ کل خدمات دولت الکترونیکی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جمشید انصاری که به ارومیه سفر کرده بود در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، یک هدف مشخص را دنبال می کند و آن هدف این است که اقتصاد کشور به حدی از توانمندی برسد که در برابر تکانه های شدید جهانی و بین المللی و بحران های مختلف، تاب آوری و مقاومت لازم را داشته باشد.

انصاری افزود: بخصوص در شرایط کنونی که شاهد خروج آمریکا از توافق برجام هستیم، موضوع اقتصاد مقاومتی و تحقق برنامه های آن باید با جدیت و اهتمام ویژه تری دنبال شود تا اقتصاد کشور در برابر هرگونه بحران احتمالی مقاومت لازم و کافی را داشته باشد.

جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در استان در ادامه سخنان خود از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در استان را بصورت جدی پیگیری کنند.

وی در این ارتباط گفت: برای بهبود فضای کسب و کار در استان، هر گونه مقررات دست و پاگیر و موانعی که باعث کندی امور و پیشبرد برنامه ها می شود شناسایی و به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام شود تا در رابطه با لغو و یا اصلاح این نوع مقررات تدابیر لازم اتخاذ گردد.

انصاری همچنین بر ضرورت افزایش و توسعه سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: اصلی ترین کاری که در آذربایجان غربی می تواند منجر به رشد و توسعه شود این است که مدیران جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در اولویت قرار دهند و برای توسعه این سرمایه گذاری ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در رابطه با حل مشکل تامین آب مورد نیاز صنایع در حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز قول مساعد داد.

لزوم اجرایی شدن پنجره واحد سرمایه گذاری در استان و استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد ماکو از دیگر موارد مورد تاکید انصاری در این جلسه بود.

انصاری در پایان گفت: طبق خواسته رییس‌جمهور، تا پایان سال ۹۹ کل خدمات دولت الکترونیکی خواهد شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =