امید نورافکن با شارلوای بلژیک به توافق قطعی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید نورافکن ستاره 21 ساله استقلالی ها که کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی جوانان بوده و یکی از آخرین خط خورده های تیم ملی در لیست 35 نفری بوده است ، برای ساختن آینده ای درخشان برای فوتبالش به شارلوای بلژیک می رود. بعد از انتشار این خبر در سایت های بلژیکی ، این بار خود این بازیکن جوان هم در یادداشتی در اینستاگرامش با هواداران تیم خداحافظی کرد.

بلژیکی ها او را از نیم فصل دوم فصل قبل می خواستند. این هافبک دفاعی خوش فکر خودش هم در پستش نوشته که نه برای پول بلکه برای ساختن فوتبالش در آینده راهی اروپا می شود. او همان تصمیم درستی را گرفته که پیشتر کاوه رضایی گرفت و به نظر می رسد دوباره تصمیم به حرکت در مسیر پیشرفت ، در دل بازیکنان جوان مان باز شده است.

حالا استقلالی ها می توانند به داشتن چنین جوان جسوری که برای بزرگی در آینده فوتبال دنیا چشم روی پول های میلیاردی لیگ ایران بسته و با نیمی از قراردادی که می توانسته ایران ببندد به اروپا رفته است ، حس غرور داشته باشند. مثل صادق محرمی از پرسپولیس. میلاد محمدی ، سردار آزمون ، کاوه ، جهانبخش و باقی ستاره هایی که چشم روی ارقام درشت تر بستند و رفتند.

در متن خداحافظی امید نورافکن از استقلال می خوانید:

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    5 1
    من خیلی تو رو دوست داشتم