ادبیات پایداری جزو اولویت حوزه هنری زنجان است

نعمتی در نشست هم‌اندیشی با نویسندگان و فعالان ادبیات‌پایداری ضمن تأکید بر اهمیت ادبیات پایداری، گفت: باید برای جبران کم‌کاری‌ها و پر‌کردن خلا‌ها در زمینه ثبت و ضبط دوران دفاع‌مقدس تلاش شود.

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست حوزه هنری استان زنجان در نشست هم‌اندیشی با نویسندگان و فعالان ادبیات‌پایداری، افزود: ادبیات پایداری، ادبیات فریاد مظلومیت انسانها و ادبیات ظلم ستیزی است، ادبیات مقاومت و ایثار و پایداری در مقابل هجمه‌های دشمن است که باید برای جبران کم کاری‌ها و پر کردن خلا‌ها در زمینه ثبت و ضبط دوران دفاع‌مقدس تلاش شود.
امیر نعمتی؛ سرپرست حوزه هنری استان زنجان، ادامه داد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی کشف، جذب و پرورش استعداد‌های جوان و تولید آثار فاخر هنری است.
وی خاطر نشان کرد: ادبیات پایداری در حوزه‌های مختلف هنری و مطالعاتی جزو اولویت‌های حوزه هنری زنجان است.
سرپرست حوزه هنری زنجان به مغفول ماندن آزادگان دفاع‌مقدس در ادبیات‌پایداری در زنجان اشاره کرد و با تأکید بر لزوم توجه به رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع‌مقدس از فعالان ادبیات‌پایداری استان زنجان خواست تا جهت ثبت و ضبط و بیان خاطرات و زنده نگاه داشتن ایثار و رشادت های آزادگان دفاع مقدس استان وارد این عرصه شوند.
امیر نعمتی با بیان اینکه هنر باید در خدمت جامعه باشد و به بیان مسائل اجتماعی روز بپردازد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جنگ نرمی به مراتب سخت تر از جنگ نظامی به سر می بریم.
نعمتی گفت: در حال حاضر ابتدا باید نیازها را شناسایی و بر اساس ضرورت‌ها، اولویت‌بندی کنیم.
سرپرست حوزه هنری زنجان تصریح کرد: موضوعات40 سالگی انقلاب اسلامی، حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، در کنار مضامینی چون سبک زندگی و خانواده، تمدن اسلامی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و آسیب‌های اجتماعی در ابعاد مختلف آن جزو اولویت‌های حوزه هنری زنجان است.
در ادامه این نشست حاضرین نسبت به ارائه دیدگاهها، پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =