کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های Grp در شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاونت بهره برداری این شرکت با اعلام خبر کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های GRP گفت: با توجه به این که در حدود 20 درصد از طول خطوط انتقال آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان از جنس GRP است یکی از مزایای این لوله ها استفاده مجدد از آنها پس از شکستگی است به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب با برگزاری این کارگاه گامی در جهت ارتقا دانش و مهارت نیروهای خود در این زمینه برداشته است.

مصطفی خرم آبادی در خصوص اهمیت این دوره ها گفت: با افزایش مهارت و تجربه استادکاران ، زمان رسیدگی به حوادث خطوط انتقال پایین آمده و طبعا بهبود این شاخص موجب افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و خدمات دهی و بهبود تداوم در آبرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این دوره آموزشی مباحثی چون: تشریح انواع لوله های GRP ، انواع حوادث ممکن و چگونگی رفع آنها، نگهداری و تعمیرات از این لوله ها، طراحی و نظارت خطوط انتقال و ... توسط متخصصان در این زمینه مطرح شد.

اضافه می گردد که در کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های GRP کارشناسان، تکنسین ها و تعدادی از استادکاران شرکت آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، شرکت آب منطقه ای و اداره کل جهاد کشاورزی حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =