۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵

رییس جمهوری کشورمان امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ به آذربایجان شرقی سفر می کند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دیدار عمومی با مردم، حضور و سخنرانی در شورای توسعه و سرمایه گذاری استان، دیدار با نخبگان و ... از مهم ترین برنامه های رییس جمهور در سفر دو روزه به تبریز می باشد.

روحانی در دومین روز سفر خود به تبریز در حضور میهمانانی از اقصی نقاط جهان، رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ را افتتاح می کند.
افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی، اقتصادی و درمانی از دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر به تبریز است.

طرح های در نظر گرفته شده برای افتتاح در سفر دکتر روحانی به تبریز شامل طرح های درمانی از جمله بیمارستان سوانح سوختگی، ۴۰ مرکز خانه بهداشت، ۷ کلینیک تخصصی، ۲ مرکز غربالگری سرطان، مرکز مهارت های بالینی، یک مرکز فناوری و ارتباطات، طرح های مخابراتی از جمله آی تی و فیبر نوری و توانمند سازی در حوزه آی تی می باشد.

همچنین دانشکده فنی مرند، توسعه شرکت آهنگری تراکتور سازی با یک میلیون و ۸۵۰ هزار دلار اعتبار، توسعه فولاد ظفر، مجتمع فرهنگی اسکو، کارونسرای پیام، طرح چوب صنایع ارس، فاز پنجم طرح جلفاکاران ارس،۵۰۰ هکتار شبکه آب، طرح آریان دوخت ارس و گلخانه تارلا امین نیز در جریان سفر رییس جمهوری افتتاح می شود.

از جمله طرح های برنامه ریزی شده برای کلنگ زنی را نیز شامل طرح بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز با حدود ۵۵۶ میلیارد تومان اعتبار و عملیات توسعه واحد تولیدی شیرین عسل اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =