در روز یکشنبه ۳۱ تیر، اخباری درباره واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق به شکایت مهران مدیری، تکذیب ادعای منوچهر متکی در کیهان و اولتیماتوم برانکو به رفیعی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، تلاش ترامپ برای وادار کردن ارتش آمریکا برای حمله نظامی به ایران مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی نقل‌قولی از رئیس‌جمهور با عنوان صلح‌ با ایران مادر صلح‌ها و جنگ‌ با ایران مادر جنگ‌هاست کلیک کردند. ماجرای سپرده ۴۰ میلیاردی یک نماینده در ثامن‌الحجج نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، تکذیب ادعای منوچهر متکی در کیهان بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر صعود قیمت‌ها در بازار ارز و طلا کلیک کردند. جدول ثابت برای قطعی برق تهران و ساعات دقیق آن دیگر خبر پرمخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق به شکایت مهران مدیری در صدر خبرها نشست. در ادامه، بسیاری خبری با تیتر آقای صداوسیما، حیثیت علیخانی مهم‌تر از هاشمی و ناطق است؟ را خواندند. کاربران همچنین عکسی از گریم جانی دپ در فیلم جدیدش را هم دیدند.

در سرویس جامعه، واکنش وزیر آموزش و پرورش به انتشار تصاویری از شرکت‌کنندگان بی‌حجاب در المپیاد مورد توجه قرار گرفت. زلزله شدید در کرمانشاه دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. و در ادامه، کاربران از  جزییات تغییر ساعات کار ادارات در مردادماه آگاه شدند.

در سرویس بین‌الملل، خوابی که آمریکایی‌ها برای ایران دیده‌اند در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم روی برگی دیگر از فساد اخلاقی ترامپ کلیک کردند. تصاویری از آخرین وضعیت در قنیطره دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، وریا در آستانه جدایی از استقلال کلیک زیادی خورد. همچنین اولتیماتوم برانکو به رفیعی مورد توجه قرار گرفت. شرط مهم برای قرارداد جدید ستاره ایرانی هم بازدید زیادی داشت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =