تخفیف ۵۰ درصدی هتل های همدان در ایام نوروز ۹۷

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: برای جذب گردشگر در ایام نوروز 97، هتل های استان با 50 درصد تخفیف به گردشگران خدمت رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ علی مالمیر، که در جلسه اعضای کمسیون تنظیم بازار همدان سخت می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: جذب گردشگر و معرفی همدان به گردشگران داخلی و خارجی از اهداف و برنامه های مهم استان همدان در سال 97 خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد همدان 2018، اظهار داشت: برگزاری 2 رویداد بزرگ گردشگری در سال جاری میلادی اهمیت معرفی همدان را دوچندان کرده است.

لازم به ذکر است، استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است و به همین علت میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.

همدان با تمدن سه هزار ساله از کهن‌ ترین شهرهای جهان است و به واسطه دارا بودن بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی و گردشگری، در سال 85 با مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران معرفی شد.

همچنین این استان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی ارزشمندی همچون تپه هگمتانه، کتیبه های گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و جاذبه های طبیعی همچون غار علیصدر هم‌ اکنون به عنوان پنجمین شهر گردشگری کشور اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =