واگذاری دبیرخانه دفاتر پیشخوان دولت به اداره کل ارتباطات استان

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان گفت: از این پس دبیرخانه و تمامی امور مربوط به دفاتر پیشخوان استان به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان واگذار می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ پریسا فتحعلی بیگلو در جلسه تحویل مدارک دفاتر پیشخوان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و مصوبه هیئت وزیران، تمامی مستندات دبیرخانه دفاتر پیشخوان دولت در استان زنجان به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان واگذار گردید.
وی افزود: از این پس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بعنوان دبیرخانه دفاتر پیشخوان، تمامی مسئولیت های مربوط به اعطای مجوز و نظارت بر فعالیت دفاتر پیشخوان دولت را بر عهده خواهد داشت.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت عدم حضور نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات را یکی از مهمترین دغدغه های موجود در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، بعنوان یک دستگاه اجرایی تخصصی، مسئولیت نظارت و فعالیت مطلوب دفاتر پیشخوان دولت را به نحو مطلوبی بر عهده گیرند.
گفتنی است این واگذاری دبیرخانه و اسناد دفاتر پیشخوان با حضور نمایندگانی از ادارات کل بازرسی و حراست استانداری زنجان انجام پذیرفت.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =