۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
الزام تشکیل قرارگاه سوخت در  جنوب کرمان

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: لازم است قرارگاه سوخت در جنوب این استان با حضور فرمانداران، روسای شرکت های توزیع نفت کرمان و چهار شهرستان جنوبی و اعضای شورای تامین تشکیل شود.

حمید ملانوری روز دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: راهکارهای کاهش مصرف و قاچاق بنزین باید قبل از جلسه احصا شده و بهترین راه های قانونی مناسب برای جلوگیری از قاچاق سوخت در نشست قرارگاه سوخت انتخاب شود.


وی با اشاره به افزایش 30 تا 40 درصدی مصرف سوخت در چهار شهرستان جنوبی استان کرمان بیان کرد: بنزین یک سرمایه ملی است که با سوبسیدهای دولتی با قیمت کمتر از قیمت واقعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد لذا نباید اجازه داد این سوخت قاچاق شود و سرمایه های کشور از بین برود.


وی اظهار داشت: قاچاق سوخت به عنوان موضوعی امنیتی، مهم است و باید به صورت جدی به آن توجه شود.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان در جنوب استان کرمان نیز تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی چاه های غیرمجاز نیز باید بر اساس قانون انجام شود.


ملانوری گفت: شرکت گاز نیز باید سهمیه گاز مورد نیاز شهرستان های جنوب استان کرمان را تامین و از راه های مناسب، مردم را به خرید امتیازات گاز شهری ترغیب کند.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: این کمیسیون کار نظارت و هماهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بر عهده دارد و دستگاه های مربوطه باید بر بهداشت و سلامت کالاهای قابل عرضه نظارت داشته باشند.


وی اظهار داشت: کالای قاچاق به بازار ما ضربه وارد می کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر برخورد با این پدیده تاکید کرده اند و این موضوع در استان کرمان به دلیل موقعیت ترانزیتی آن از اهمیت و حساسیت ویژه تری برخوردار است.


ملانوری گفت: باید با جلوگیری از ورود قاچاق کالا، زمینه ایجاد رونق و نشاط در بازار را فراهم کرده و برخوردهای جدی با واردکنندگان کالاهای قاچاق انجام شود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =