لزوم توجه بنگاه‌های اقتصادی به فرهنگ و هنر

ایسنا نوشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بخش غیردولتی با کادر قوی و برنامه ریزی بسیار خوب می تواند برنامه های بسیار کیفی در استان برگزار کند و بازوی بسیار خوبی در کنار دولت باشد و دولت حمایت کند اما نیازمند حمایت سایر بنگاه ها و دستگاه هاست.

محمدرضا علیزاده در نشست خبری سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور در کرمان اظهار کرد: سومین جشنواره ستاره های صحنه توسط بخش غیردولتی برگزار می شود و مجری آن آموزشگاه هنرهای نمایشی آرین است که این جشنواره با حمایت و محوریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی هنری در استان کرمان یکسری ظرفیت های خاصی به دنبال خواهد داشت و این رویدادها ویژگی هایی دارد که کشف استعدادها در حوه فعالیت های هنری، تبادل نظر و تعامل بین هنرمندان، امکان استفاده عامه مردم و ایجاد فضای بانشاط و شادابی از جمله این ویژگی هاست.

علیزاده تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصت های جدیدی کشف کرده و افرادی که در این جشنواره شناخته می شوند، در سطح جامعه و حوزه های مختلف فعالیت خواهند کرد و به نوعی کارگاه آموزشی است و در تعامل شرکت کنندگان این اتفاق می افتد و منجر به پرورش و شکوفایی استعدادهای جدید در عرصه هنر می شود.

محمدرضا علیزاده

وی بیان کرد: جشنواره ستاره های صحنه نماد و مصداق مشارکت بخش های دولتی و غیردولتی در برگزاری یک رویداد کشوری و بین المللی است و محور برگزاری این جشنواره یک موسسه غیردولتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تشکر از تلاش های برگزارکنندگان جشنواره ستاره های صحنه کشور عنوان کرد: شاهد برگزاری بسیار خوب این جشنواره در دو دوره گذشته بوده ایم و امیدواریم سومین جشنواره نیز به خوبی برگزار شود و این جشنواره در تقویم هنری کشور به نوعی ثبت شده و به نام کرمان رقم خورده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =