استاندار لرستان در جلسه شورای ورزش استان لرستان گفت: علی رغم وجود استعدادهای ناب ورزشی در استان اما زیر ساختهای ورزشی در استان قابل قبول نیست .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید موسی خادمی اظهار داشت : سال 96 بخشی از اعتبارات ارزش افزوده به ورزش استان اختصاص یافت و بخش ملی نیز همین تخصیص‌ را دارد که باید مسئولین ورزش و جوانان لرستان پیگیری کنند تا این اعتبارات اختصاص یابد.

وی افزود: ورزش و جوانان می‌تواند از سالن‌های ورزشی و امکانات دولتی برای تامین هزینه‌های مالی هیئت‌های ورزشی استان استفاده کند.

خادمی با بیان اینکه یک درصد اعتبارات هر دستگاه اجرایی می‌تواند در حوزه ورزش هزینه شود، یادآور شد: این امکان برای ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وجود ندارد و بخش اعظمی از آن به ورزش همگانی اختصاص دارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در بحث ورزش همگانی باید تلاش و‌کمک بیشتری کرد، خاطرنشان کرد: از اعزام ورزشکاران استان به بازی‌های آسیایی جاکارتا حمایت می‌شود و از مدال‌آورندگان تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به زمین‌های ورزشی روستایی استان گفت: این موضوع جزو اولویت‌های ورزشی ماست و سعی می‌کنیم آنها را به بهره‌برداری برسانیم تا جامعه روستایی از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =