تسنیم نوشت: جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزارشد.

در این جلسه که وزرای نفت، دادگستری، امور اقتصادی و دارایی،‌ رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، رییس سازمان بازرسی کل کشور، رییس کل بانک مرکزی، رییس کل دیوان محاسبات کشور و دادستان تهران نیز حضور داشتند، نماینده وزارت نفت ارزیابی‌های دستگاه متبوع خود از نحوه شکل گیری فساد در دوران تحریم‌های گذشته و آسیب شناسی انجام شده ارائه کرد و به تشریح راهکارها و پیشنهاداتی برای جلوگیری از وقوع و تکرار تخلفات در شرایط جدید پرداخت.

رییس کل بانک مرکزی نیز با ارائه گزارشی مختصر مواردی را در خصوص مشکلات دوره تحریم های گذشته مطرح و مقرر شد هماهنگی های لازم را با نهادهای نظارتی در خصوص رفع مشکلات در دوره آتی تحریم ها بعمل آورد.

نماینده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران هم در این نشست گزارشی از برخی موارد تخلف در دوره گذشته تحریم‌ها ارائه کرد و به بیان آسیب شناسی و ارائه راهکارهای این سازمان در خصوص جلوگیری از بروز فساد در شرایط تحریم پرداخت.

در پایان و بنا به تصمیم اکثریت اعضاء ستاد، معاون اول رییس جمهور تاکید کرد که دبیرخانه ستاد جلسات تکمیلی را با دستگاههای نظارتی و دستگاه‌های اجرائی از جمله بانک مرکزی و سایر وزارتخانه های ذیربط برگزار و نتایج آن را در جلسات آتی ستاد ارائه نماید تا زمینه همکاری و هماهنگی بیشتر جهت جلوگیری از بروز مفاسد اقتصادی در دوره تحریم های جدید فراهم گردد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    1 2
    درودبرسپاه پاسداران که بایدجورخیلی هاروبکشه.