درحالی که رئیس فدراسیون فوتبال گفته از قوانین داخلی درباره ممنوعیت فعالیت بازنشسته‌ها تمکین می‌کند، خبری عجیب از دیدار او با رئیس فیفا منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج در 3 ماهه گذشته که قانون ممنوعیت فعالیت بازنشسته ها در مجلس تصویب شده ، بارها اعلام کرده از این قانون درصورتی که مانع از فعالیتش در فوتبال شود ، تبعیت می کند. او البته در آن زمان فکر می کرد هم مشکلی از بابت ایثارگری و جانبازی ندارد و هم اینکه قوانین فیفا مانع از این می شود که به فدراسیون فوتبال زوم کنند.

قانون اما این طور تفسیر شد و وزارت ورزش هم این تفسیر را صریحا داشت که کلیه فدراسیون های ورزشی از نظر دولت جمهوری اسلامی نهادهای عمومی غیردولتی هستند و ذیل ماده 5 قانون اساسی که زا ردیف های بودجه بیت المال بهره می گیرند.

یعنی همان نهادهایی که مسئولان شان باید در صورت بازنشستگی ، سمت های شان را تحویل داده و به خانه های شان بروند.

حالا ایسنا خبر داده مهدی تاج درخواست دستور دیدار فوق العاده با اینفانتینو داده تا درباره این قانون و ممنوعیتش برای فعالیت در فوتبال ملی ایران سخن بگوید.

قطعا چنانچه مهدی تاج به این دلیل از سوی نهادهای قضایی و دولتی کنار گذاشته شود ، دخالت دولتی در قوانین فوتبال محسوب می شود اما او پیشتر اعلام کرده بود از قانون تمکین می کند و اگر حضورش با قانون های ایران تداخل داشته باشد ، خودش استعفا خواهد داد تا خطر تعلیق فوتبال ملی بر سر فوتبال ایران نباشد.

مهدی تاج که 45 درصد هم جانبازی دارد ، به عنوان کسی که سال ها در مقام ایثارگری و سرباز وطن سخن گفته آیا حاضر می شود به قیمت ماندن در فوتبال ، از لولوی تحریم استفاده کند؟

بعید به نظر می رسد او چنین دستاویزی برای ماندن در فوتبال بتراشد!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =