عضو مجمع نمایندگان کردستان: با کم کاری در حوزه مدیریتی برخورد می شود

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: با کسی عهد اخوت نبسته ایم و با هرگونه کم کاری بشدت برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، حمدالله کریمی در جمع اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی بیجار ضمن تسلیت و تبریک شهادت ۱۱ تن از از نیروهای سبز پوش سپاه پاسداران در درگیری با گروه تروریستی در مریوان اظهار داشت: مسئولین ما باید در میدان عمل ادامه دهنده راه شهدا باشند و به دور از هرگونه شعار زدگی عمل کنند.
وی در بحث جانمایی آهن اسفنجی تاکید کرد: در خصوص جانمایی آهن اسفنجی تابع نظر کارشناسی هستیم و در این مقطع زمانی مطرح نمودن حسن آباد ویاسوکند و بیجار به صلاح نمی باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد صندوق کار افرینی امید به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: در ۴ ماه اخیر ۲۸ مورد پرداخت تسهیلات در این صندوق صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و۹۵۰میلیون تومان ۷۸ نفر می توانند از تسهیلات اشتعالزاییی روستایی بهرمند شوند.

وی با اشاره به ضعف در عملکرد صندوق اذعان کرد: صندوق کارآفرینی در بخش های اشتغالزایی ازدواج و... عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  عنوان کرد: ۵میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی پرداخت شده است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان وقهرمانان ورزشی در آینده ای نزدیک خبر داد وگفت: در این همایش مدیران ارشد استان حضور خواهند داشت.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید عملکردضعیف در شورای شهر گفت: با توجه به فصای حاکم در شورای شهر هیچ امیدی به بهبود عملکرد در راستای توسعه شهری ندارم.

کریمی افزود: عدم همدلی وتعامل میان شورای اختلال در عملکرد شهردار را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: نبود فضای همدلی در شورا رخوت وسستی را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس گفت: توسعه شهری در کنار توسعه اقتصادی وفرهنگی تنها در فضای همدلی امکان پذیر است.

وی توسعه سیاسی در کنار توسعه اقتصادی را نیاز شهرستان خواند و تاکید کرد: از فعالیت احزاب مختلف سیاسی حمایت و استقبال می کنم.

کریمی عنوان کرد: حزبی را حزب می دانم که در تمام ۳۶۵ روز سال فعالیت مفید داشته باشد ومیدان فعالیت خود را محدود به ایام انتخابات ننماید.

وی در پایان اظهار کرد: با کسی عهد اخوت نبسته ایم و حافظ ارمانهای انقلاب و خون شهدا می باشم و با کم کاری در حوزه مدیریتی برخورد می شود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =