برگزاری مراسم رونمایی از پوستر و تندیس هفته فرهنگی شهروند سقز

مراسم رونمایی از پوستر و تندیس هفته فرهنگی شهروند سقز با حضور هنرمند نامی ایران قطب الدین صادقی، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای شهر، مدیران و مسئولان شهرداری و جمعی از هنرمندان شهرستان سقز در حمام موزه حاجی صالح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، سردار دوغی رئیس شورای شهر سقز در مراسم رونمایی از پوستر و تندیس هفته شهروندی سقز، گفت: جای بس خوشحالی است که شورای شهر سقز دوره پنجم در این رویداد بزرگ فرهنگی در چهار بخش" فیلم کوتاه، کاریکاتور، مسابقات قرانی و تئاتر خیابانی" نقش داشته است و از حامیان و دست اندرکاران این امر فرهنگی تشکر می نماییم.

سپس کامیل کریمیان سرپرست فرمانداری سقز با اشاره به رویکرد فرهنگ محوری دولت، برگزاری هفته شهروند سقز را امری ارزشمند قلمداد نمود و خود را حامی هنرمندان دانست.

امیر زارع زاده مسئول کمیسیون فرهنگی شورا و دبیر هفته فرهنگی شهروند سقز یکی از شاخصه های توسعه هر جامعه را اهمیت به مقوله فرهنگی دانست و افزود: سیاست کلی هفته شهروند سقز دعوت به مشارکت مردم در بحث مسایل شهری است. این جشنواره با گستره ۱۵ استان برگزار خواهد شد.

در ادامه قطب الدین صادقی از هنرمندان برجسته و نامی کشوری در این مراسم گفت: تولیدات فرهنگی می تواند جای تنهایی را پر کند، جای بسی خوشحالی است که شورا و شهرداری سقز وجهه فرهنگی را با چنین اجراهایی در سطح شهر تقویت نموده و امید است، بتوان بیش از پیش آیین و باورها خود را گسترش و انتقال داد.

در پایان مراسم از پوستر و تندیس هفته فرهنگی شهروند سقز رونمایی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =