انتخاب یک کردستانی به عنوان مدیر عامل گروه صنعتی بارز

پرویز اخوان که در کارنامه مدیریتی خود قائم مقامی گروه صنعتی بارز، قائم مقام مدیر عامل پتروشیمی فارابی و عضویت در هیئت مدیره شرکت های گروه ایران خودرو را در کارنامه خود دارد، در جلسه هیئت مدیره گروه صنعتی بارز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اخوان همچنین نماينده سازمان گسترش و عضو هيئت مديره شركت هاي زير مجموعه، عضو هيات مديره سايپا، عضو شوراي مركز رشد پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران، مشاور مدير عامل شركت سايپا ديزل و نیز عضویت در هيئت مديره گروه صنعتي ملي را در كارنامه مديريتي خود دارد.

با انتصاب يكي از نیروهای شايسته کردستان در سكان مديريت عالي گروه صنعتی بارز و حمایت و همکاری متوليان اجرائي و مديران ارشد استان، رسيدن به هدف اصلي بارز براي ظرفيت توليد ساليانه ٤٤ هزار تن محصول در کردستان دست يافتني است.

شرکت لاستیک بارز کردستان نیز یکی از شرکت‌های گروه صنعتی بارز بوده و در طول چند سال اخیر با اشتغال وبکارگیری قریب ٥٥٠ نفر بصورت مستقیم و ٣٠٠ نفر غیرمستقیم سبب اشتغالزایی برای جوانان این دیار شده و بسان نگینی درخشان در حوزه صنعت کردستان و ایران می‌درخشد.

وجود نیروهای جوان، خلاق و توانمند در لاستیک بارز کردستان و حضور مدیران توانمند اجرائی و باسابقه در راس هرم لاستیک بارز کردستان نوید روزهای خوب و درخشان‌تری را می‌دهد.

شرکت بارز کردستان اکنون با تولید روزانه قریب 8 هزار و ٥٠٠ حلقه لاستیک خودرو در سه شیفت کاری و یکی از تأمین کنندگان اصلی لاستیک صنعت خودروسازی کشوربوده ودر کنار داشتن سهم فروش از بازار داخل در حوزه صادرات محصول نیز فعال است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =