مربی تیم ملی کشتی ایران با اشاره به نتایج روز نخست گفت: این کشتی‌ها نشان داد جمع‌بندی کادر فنی اشتباه نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی بعد از کسب دو نشان طلا و یک برنز در روز نخست اظهار کرد: من قبلا هم گفتم و الان هم می گویم وقت مصاحبه نیست. بالاخره یکسری یا مغرضانه اعتراض می کنند یا واقعا در جریان نیستند. وقتی کادر فنی چندین سال با یک سیستم کار می کند بالاخره تشخیص می دهد که کدام کشتی گیر در این مسابقات می تواند موثر باشد. خب ما تمام کشتی‌ها را آنالیز کرده بودیم و به این جمع‌بندی رسیدیم. خدا را شکر علیرضا کریمی با کشتی‌های خود نشان داد جمع‌بندی کادر فنی اشتباه نبوده است و نتیجه گرفته می‌شود.

وی افزود: خود من روی مصطفی ۵۰ - ۵۰ بودم چون کشتی آسیب دیدگی زیادی دارد و او هم از مصدومیت زانو گاهی اذیت می شود. من روی ۹۷ و ۸۶ کیلوگرم مطمئن بودم. انشالله فردا هم پرویز هادی موفق شود و رنکینگ خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی کشتی ایران تاکید کرد: کشتی رضا هم جلوتر رفته است. اگر بتواند شرایط وزنی را حفظ کند روز به روز پخته تر عمل می‌کند.

طلایی در مورد کشتی گرفتن علیرضا کریمی در وزن بالاتر یاداور شد: این تصمیم فقط و فقط برای بازی هابود. بعد از ان باید بررسی شود که در چه وزن های کشتی بگیرد و خودش ببیند در چه وزنی انتخابی شرکت می کند. ولی یک جایی هم هست که مهندسی است و باید تشخیص بدهی.

وی درباره ۶۵ کیلوگرم نیز گفت: به نظر من مهران نصیری کشتی گسر خیلی خوبی است و لیاقت داشت که بیاید ولی در کشتی این مسایل پیش می آید. به هر حال بار روانی کشتی های اول بالاست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =