حضور کردستان در مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: مرحله پایانی جشنواره ملی چارسوق پنج شنبه اول شهریور ماه با حضور هنرمندان استان کردستان در برج میلاد تهران آغاز می شود.

سید محسن علوی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به ظرفیت جشنواره‌ها، همایش ها و نمایشگاه های ملی برای معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری کردستان، اظهار داشت: تمامی استان‌های کشور در قالب جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد تهران به معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری خود پرداختند.

وی افزود: نخستین شب فرهنگی کردستان جمعه پنجم مرداد ماه با همراهی هنرمندان، مفاخر و فعالان فرهنگی و گردشگری استان در برج میلاد و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

کردستان

علوی گفت: بر اساس نظر هیئت اجرایی جشنواره استان کردستان شایسته حضور در جمع استان های برگزیده انتخاب گردید و مرحله پایانی نیز با هنرنمایی هنرمندان کردستان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می شود، بهترین پیام از مهمان نوازی و مهربانی مردم کردستان به سراسر ایران و جهان مخابره شود، گفت: هنرمندان فاخر کردستان که در سطح ملی صاحب نام اند در جشنواره ملی چارسوق حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان کرد: در این شب فرهنگی فعالان عرصه صنایع دستی و راهنمایان گردشگری برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی های کردستان حضور می‌یابند.

علوی در پایان گفت: اختتامیه جشنواره 12 شهریور در سالن همایشهای برج میلاد برگزار و از برترین های هر استان تقدیر می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =