افتخار می‌کنیم که ۲ شیرمرد لرستانی در صحنه ملی و بین‌المللی درخشیدند

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: جامعه ای که ورزشکار داشته باشد جوان معتاد،کارتون خواب و بیمار ندارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ولی الله رستمی در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد با دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ایران که در هتل شهرداری برگزار شد با اشاره به تاریخچه قوم لر و ایرانی اظهار داشت: نیاکان پاک نژاد ما همواره طلایه دارن خوبی ها و نیکی ها بوده اند و هرجا که خمودگی،بی حالی بوده میگفتن در این محل اهریمن زندگی میکند پس ورزش کنید و دانش کسب کنید تا اهریمن رخت برببندد.

وی افزود: هرجا زمین بدون علف و عریانی بود سفارش نی کردند گل و گیاه بکارید که زندگی به زمین برگردد.

رستمی تصریح کرد:ما افتخار میکنیم که دو شیرمرد لرستانی در صحنه ملی و بین المللی درخشیدند و به خود به واسطه همشهری بودن با این دو ورزشکار می بالیم . وی به مراسم تجلیل اشاره و عنوان کرد:امیدوارم این مراسم آغازی باشد جهت تجلیل و قدردانی ازدیگر قهرمانان و ورزشکاران لرستانی که افتخار آفرین این مرز و بوم هستند.

وی خاطر نشان کرد:امیدوارم قهرمانان ما پهلوان اخلاق نیز باشند و در نظر داشته باشند شکرانه بازوی توانا گرفتن دست ناتوان است.  رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: جامعه ای که ورزشکار داشته باشد جوان معتاد،کارتون خواب و بیمار ندارد و ورزشکاران میتوانند الگویی برای جوانان باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان به این برنامه استقبال و تجلیل گذرا اکتفا نکرده و همواره پشتیبان ورزشکاران استان خواهند بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =