این چند خط را مسئولان ورزش کشور که از وزنه‌برداری توقع مدال دارند بخوانند

حسن حکیمیان از پیشکسوتان وزنه‌برداری به بهانه مدال آوری قهرمانان این رشته در بازی‌های آسیایی چند خطی را خطاب به مسئولان ورزش کشور نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این ها حرف‌هایی است از یکی از پیشکسوتان وزنه‌برداری که خطاب به مسئولان ورزش کشور نوشته است:

* آیا مسولین وزارت ورزش می دانند چه مقدار لوازم و امکانات وزنه برداری در طی 4 سال گذشته به استانهای کشور تحویل داده شده است؟

* آیا می دانند نوجوانان و جوانان وبزرگسالان در شهرهای خود با چه امکاناتی می خواهند آینده سازان فردا در میادین آسیایی،جهانی والمپیک باشند حتما که نه؟

* آیا تاکنون حساب کرده اند در طی این چهار سال چه مقدار پول برای این ورزش هزینه کرده اند.ورزش وزنه برداری درکشور همین تعداد قهرمانی نیست که در میادین جهانی افتخار کسب می کنند. اگر مسول محترم ورزش وزنه برداری در پایان مسابقات آسیایی از هیئت های وزنه برداری استانها تشکر می کند بداند آنها هنوز از امکاناتی که در زمان آقای افشارزاده در اختیار آنها قرار داده بودند استفاده می کنند.

* بدون تعارف نسل قهرمانان از استان ها پدیدار می شوند وفدراسیون تنها از دسترنج مربیان زحمتکش استانها بهره برداری می کند.

* به استانها ومربیان زحمتکش آنها بها دهید.برای استانها هزینه کنید ببینید چگونه یک مربی با روزی 4 ساعت و ماهی 80 ساعت در قبال 50 الی 100 هزار تومان قهرمان تحویل جامعه می دهد.

اصفهان. حسن حکیمیان

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =