۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

خبرگزاری صداوسیما نوشت: ترامپ جونیور ، پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا و همسرش ونسا که سال 2005 با یکدیگر ازدواج کردند و پنج فرزند دارند، به زودی از هم جدا می شوند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، سازمان ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد ترامپ جونيور ، پسر بزرگ رئيس جمهور آمريکا و همسرش ونسا که سال 2005 با يکديگر ازدواج کردند و پنج فرزند دارند، به زودي از هم جدا مي شوند.

ترامپ جونيور و همسرش ونسا که هر دو 40 ساله هستند در بيانيه اي که سخنگوي سازمان ترامپ -شرکت خانوادگي املاک ترامپ- منتشر کرد، اعلام کردند: «‌ پس از 12 سال زندگي مشترک، ما تصميم گرفتيم از يکديگر جدا شويم. ما همواره احترام زيادي براي يکديگر و خانواده هايمان قائل خواهيم بود. ما پنج فرزند زيبا داريم و آنها همچنان اولويت ما هستند. از شما مي خواهيم که در اين مدت به زندگي خصوصي ما احترام بگذاريد.»

ترامپ جونيور و همسرش پنج فرزند سه تا 10 ساله دارند.

آماندا ميلر سخنگوي سازمان ترامپ به اين ترتيب اخبار منتشر شده در برخي رسانه هاي آمريکايي را مبني بر اينکه ونسا ترامپ - با نام اصلي ونسا هايدون - روز پنجشنبه درخواست « طلاق توافقي » خود را ارائه کرده است، تأييد کرد.

روزنامه « نيويورک پست » چند هفته پيش از اختلافات زناشويي اين مدل سابق و پسر ترامپ برسر سفرهاي متعدد ترامپ جونيور و همچنين علاقه شديد وي به توئيتر که مسئله اي خانوادگي است، خبر داده بود.

ترامپ جونيور تقريبا هر روز از پدرش در برابر حملات متعددي که در شبکه اجتماعي مورد علاقه‌اش به وي مي شود، دفاع مي کند.

اين جدايي در حالي صورت مي گيرد که سازمان ترامپ که ترامپ جونيور و برادرش اريک از زمان ورود پدرشان به کاخ سفيد رياست مشترک آن را بر عهده گرفته اند، بيش از پيش هدف تحقيقات درباره تباني احتمالي تيم تبليغاتي ترامپ و روسيه در انتخابات رياست جمهوري آمريکا قرار گرفته است.

دادستان ويژه رابرت مولر از سازمان ترامپ هر گونه سند مربوط به روسيه را درخواست کرده است.

ونسا ترامپ که بر خلاف ديگر اعضاي خانواده ترامپ خود را وارد سياست نمي کند، اواسط ماه فوريه پس از باز کردن پاکت نامه اي که براي همسرش ارسال شده بود و حاوي پودر سفيد رنگ مرموزي بود، تيتر روزنامه ها شد.

اين پودر خطرناک نبود، اما ونسا ترامپ و همچنين مادرش که هنگام باز کردن نامه در کنار وي بود، به طور پيشگيرانه در بيمارستان بستري شدند.

اوايل ماه مارس پليس يک مرد جوان را که احتمالا عامل ارسال اين نامه بود، در ماساچوست دستگير کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    3 0
    انشاالله نسل ترامپ هر چه زودتر منقرض بشه