ایرنا نوشت: 'صلاح البردویل' عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: نیروهای امنیتی غزه عامل انفجار خودروی 'رامی الحمد الله' نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و دو تن از معاونان وی را در غرب اردوگاه النصیرات در نوار غزه دستگیر کردند.


به گزارش روز پنجشنبه شبکه خبری المیادین ، در این عملیات، درگیری مسلحانه میان نیروهای امنیتی و افراد تحت تعقیب در غرب اردوگاه النصیرات رخ داد که در نهایت عامل انفجار خودرو و دو تن از معاونان وی دستگیر شدند.
'البردویل' از شهادت چند تن از نیروهای امنیتی در عملیات دستگیری متهم خبر داد.
یک مقام امنیتی به خبرگزاری رویترز گفت که شخص مظنون در این عملیات بر اثر شلیک گلوله در غزه زخمی شد و دست کم یک نیروی امنیتی کشته شد. این در حالی است که رسانه های فلسطینی از کشته شدن دو تن از نیروهای امنیتی خبر دادند.
براساس اعلام رسانه های خبری، 'رامی الحمدالله' نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز 13 مارس/ 22 اسفند/ از یک انفجار در غزه جان سالم به در برد.
بمب از راه دور و در مسیر ورود نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین که «ماجد فرج« رئیس اطلاعات این تشکیلات و «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی فتح وی را همراهی می کردند، منفجر شد.
این انفجار به محض ورود خودروی الحمدالله و هیات همراه به غزه روی داد که موجب زخمی شدن 6 محافظ نخست وزیر تشکیلات خودگردان و یک فرد دیگر شد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =