مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، وجود رسانه های پویا و فعال را شاخصه و نشانگر یک جامعه پویا و سرزنده دانست و گفت: حس مطالبه گری در رسانه های یک جامعه پویا، زنده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سیدموسی حسینی کاشانی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۷مرداد۹۷، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم، که با حضور محمدسلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در محل تالار مرکزی شهر برگزار شد، اظهار داشت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در جهت پاسداشت زحمات این قشر است، که می‌توان گفت سختی آن را فقط با عشق خالصانه تحمل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به پویا بودن جامعه، اظهار کرد: جامعه ایی پویا است، که رسانه‌های فعال و پویایی داشته باشد، و این حس مطالبه گری در آن‌ها زنده باشد، و همچنین رسانه‌ها باید چشم وگوش مردم و حرکت در جهت آبادانی شهرها باشند.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها وپایگاه های خبری، اظهار کرد: این جشنواره با حمایت بسیار عالی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با این کیفیت برگزارشد، همچنین از خانه مطبوعات، استانداری و شهرداری بخاطر حمایت در برگزاری این جشنواره، سپاسگذاری می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به راه اندازی سامانه ایی جهت دریافت آثار توسط مجموعه مطبوعات، گفت: ۱۶۰ نفر حدود۷۹۰ اثراز طریق این سامانه ارسال کردند، و آثار در ۲ بخش حرفه ایی و بخش موضوعی، توسط داوران بررسی شده است.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی در قسمت‌های مختلف از جمله ایثار وشهادت، نماز، امامزادگان، مناظر شهری وزیارتی است، که به نفرات برتر هدایایی اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به ویژگی‌های خاص استان قم، ادامه داد: استان قم، با وجود این ویژگی‌ها نیاز به نگاه ویژه ایی دارد، بخصوص در بخش رسانه، زیرا اخبار قم فقط اخبار استانی نیست، بلکه درتمام حوزه‌های ملی و حتی فراملی در قم اخبار وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =