دیدار مدیرکل زندانهای لرستان با استاندار / پیگیری تهیه زمین جهت بازداشتگاهها

مدیر کل امور زندانها و اقدامات تامینی استان لرستان با استاندار لرستان دیدار کرد و در خصوص مسائل و مشکلات زندانهای استان به بحث و گفتگو با وی نشستند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این دیدار که حدود یک ساعت بطول انجامید محمدی اصل گزارشی جامع و کامل از فعالیتهای اداره کل زندانهای لرستان به استاندار ارائه داد.


وی افزود: تنها در چهار شهرستان لرستان زندانهایی تقریبا فرسوده وجود دارد و همین امر باعث شده که ما را مجاب کند تا به فکر تجهیز و بهسازی آنها در گام اول و نیز ساخت بازداشتگاههای موقت در سایر شهرستانها خصوصا الشتر،نورآباد ،پلدختر و کوهدشت در مرحله دوم باشیم.

خیلی از زندانیان بصورت موقت بازداشت میشوند
مدیر کل زندانها تصریح کرد:خیلی از زندانیان بصورت موقت بازداشت می شوند و چه بسا بصورت مستقیم نیز جرمی مرتکب نشده باشند لذا نیاز باشد تا روشن شدن موضوع در بازداشت باشند و به دلیل عدم وجود یک بازداشتگاه موقت در شهرستانهای مذکور، این افراد به مرکز استان اعزام شده و به محض ورود به زندان باعث تشکیل پرونده و سوء سابقه برای آنها شود.

زندان مرکزی خرم اباد


محمدی اصل تاکید کرد: درخواست ما از استاندار محترم این است که در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز در شهرستانهای فوق دستور مقتضی را صادر کرده تا نهایت همکاری بعمل آید.

در ادامه خادمی استاندار لرستان ضمن مشکل برشمردن امر زندانبانی و سختی و صعوبت این شغل پرخطر خدمات ارائه شده به زندانیان و خانواده های ایشان را در استان مثبت ارزیابی نمود و تاکید کرد:باید کرامت زندانیان و خانواده های آنان حفظ شود.

تهیه زمین جهت بازداشتگاهها
استاندار لرستان افزود:در خصوص تهیه زمین مورد نیاز بازداشتگاهها نیز پیگیریهای لازم صورت خواهد گرفت و از طریق فرمانداران کار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =