ایسنا نوشت:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: آدم شناسنامه دار سیاسی هستم و من بعد هم کار سیاسی خواهم کرد.

 "کریم همتی" که در نشست با اصحاب رسانه سخن می گفت افزود: در انتخابات ریاست جمهوری مثل همه کار سیاسی خود را انجام خواهم داد، ولی در دانشگاه اصلا دنبال کار سیاسی نیستم و کسی که کار سیاسی بکند با ما کار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه هم از چپ و هم از راست و هم از افرادی که کار سیاسی نمی کنند استفاده شده است اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام حدود 6 هزار نفر نیرو دارد که این تعداد بالای نیرو همه توقعی در آن هست ولی آنچه برای ما مهم است حفظ سلامت مردم است و سلامت مردم نه سیاسی است و نه کار سیاسی را می طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشی ایلام تاکید کرد: زمانی می نوانیم سلامتی مردم را تامین کنیم که به دور از حاشیه ها خدمات خود را ارائه کنیم، این روند را از روزهای آغازین مسئولیت خود دنبال کرده‌ام و تا آخرین لحظه ادامه خواهم داد. افرادی هم که تفکرات و گرایشات مختلف دارند فقط از کارکرد آنها در حوزه سلامت بهره‌مند خواهیم شد و نه دوست داریم از دیدگاه سیاسی آنها بهره‌مند شویم و نه دوست داریم این دیدگاه خود را در عرصه عمل پیاده کنند؛ مسیر غایی ما حفظ سلامت مردم است.

همتی با بیان اینکه 10 شبکه بهداشتی درمانی، 9 بیمارستان و 5 دانشکده در استان فعالیت دارند گفت: 63 مرکز بهداشتی درمانی، 39 پایگاه امداد شهری و بین جاده ای و 1 اورژانس هوایی در حال ارئه خدمت در استان به مردم هستند.

وی با اشاره به مزیت های اجرای طرح تحول سلامت اظهار کرد: طرح تحول سلامت مورد تایید کل نظام و باعث توزیع بهینه امکانات شده است و تقریبا در کلیه وسائل مورد استفاده اتاق عمل و بخش ها امکانات ما به روز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه از 165 میلیارد تومان کسری دانشگاه توانسته ایم 90 میلیارد آن را از بخش های بیمه ای،مساعدت های سازمان برنامه و خود وزیر پرداخت کنیم افزود: امسال 63 پروژه ساختمانی داریم که 80 میلیارد تومان اعتبار این پروژه ها است و با توجه به حجم مالی زیاد پروژه ها به منظور به نتیجه رساندن آنها برای هر شهرستان یکی از معاونین دانشگاه را به عنوان معین انتخاب کرده ایم تا تنگناهای احتمالی را با کمک فرمانداران و شهرداران رفع کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =