۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

ایسنا نوشت:مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به شهادت یکی از محیط بانان شهرستان راور گفت: یکی از قاتلان این شهید در کمتر از هشت ساعت دستگیر شد.

 رضا جزینی زاده افزود: یکی از افرادی که باعث شهادت علی خواجویی محیط بان راوری شد، توسط یگان تکاور و یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان در ارتفاعات منطقه خورند راور، محل وقوع درگیری دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.دو همدست دیگر وی نیز شناسایی شده است و کار تعقیب و دستگیری این افراد همچنان ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ضمن هشدار جدی به شکارچیان غیرمجاز که دست به اسلحه می برند، گفت: این افراد قلوبی را هدف قرار می دهند که علاوه بر مهر فرزند و خانواده عشق طبیعت را در خود می پرورانند.

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست عصر دیروز (۱۵ مرداد) یکی از محیط بانان شهرستان راور بعد از درگیری با شکارچیان غیرمجاز هدف سه گلوله سلاح جنگی آنها قرار گرفت و از ناحیه شکم مجروح شد و بعد از ساعتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان به محض اطلاع از این درگیری موضوع را به اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان و فرمانداری شهرستان های راور و زرند اطلاع داده و با هماهنگی به عمل آمده یک فروند بالگرد از مرکز استان برای اعزام محیط بان زخمی به بیمارستان، به محل حادثه اعزام شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =