شهردار اردبیل گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و توسعه راههای ارتباطی بین محلات ، عملیات احداث خیابان تعویض پلاک در محله ملاباشی از اواخر سال گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: محله ملاباشی یکی از محلات قدیمی اردبیل است و با توجه به گسترش جمعیت و همچنین احداث فاز سه شهرک‌ کارشناسان در اطراف این محله و به لحاظ وجود مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در این محله ، احداث خیابان‌ به منظور دسترسی آسان و تسهیل در عبور و مرور ، ضروری تشخیص داده شد و کار تملک و تخریب املاک و اراضی و همچنین تعریض و احداث این خیابان عملیاتی شد.

وی گفت : خیابان تعویض پلاک به عرض ۲۰ و طول ۵۰۰ متر می باشد و برای احداث آن عملیاتی نظیر ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و ۶۰۰ متر طول جدول‌گذاری و ۱۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی لایه اولیه صورت گرفته است.

شهردار اردبیل همچنین از ساماندهی و بهسازی کوچه های اطراف این خیابان خبر داد و گفت: با احداث خیابان‌ تعویض پلاک ، کوچه های منشعب از این خیابان هم جدولگذاری و زیرسازی شدند که با مساعدت جوی ، عملیات آسفالت ریزی را هم آغاز خواهیم کرد.

لطف‌اللهیان ابراز امیدواری کرد: با احداث خیابان‌های جدید و آسفالت و بهسازی مناسب معابر بتوانیم گام مهمی در جهت رضایت مندی شهروندان فهیم و همچنین کاهش و روانسازی ترافیک در اردبیل برداریم.

شهردار اردبیل همچنین گفت: مفهوم و هویت معابر شهری، هم اینک با فرهنگ‌سازی و ایده‌های مبتکرانه در حوزه مدیریت شهری بازیابی شده و در قالب زندگی نوین امروزی نمود پیدا کرده است.

حمید لطف اللهیان

لطف اللهیان با بیان اینکه بحث توسعه شهر، در قالب شهر انسان محور، مبنای عملکرد در حوزه عمرانی و فرهنگی شهرداری می باشد، افزود: باید با ایجاد زیرساختها و تامین و تجهیز مبلمان شهری ، مفاهیم شهر انسان محور و سلامت محور را در شهر رواج دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =