فارس نوشت: رئیس پلیس راه با اعلام این مطلب که در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران تردد روان را شاهد هستیم، گفت: هنوز پارکینگ‌های موجود در مرزهای سه‌گانه اشباع نشده و ظرفیت برای پارک خودروها را دارند.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک روان در مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه، وضعیت جوی این مناطق را در حال حاضر پایدار توصیف و تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد این است که برخی از زائران تجهیزات زمستانی را با خود همراه ندارند؛ همچنین در خصوص پارک خودروهای برخی زائران نیز با مشکل مواجهیم، چرا که خودروهای خود را در زمین‌های کشاورزی یا در مسیر راه پارک کرده‌اند.

سردار حمیدی با اعلام این مطلب که مأموران پلیس راهور برای تسهیل در تردد زائران مجبور به جابجایی خودروهایی که در مسیر راه متوقف شده‌اند، هستند، گفت: افرادی که خودروهای خود را در زمین‌های کشاورزی رها کرده‌اند نیز خود با مشکل مواجه خواهند شد.

او در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ظرفیت پارکینگ‌های موجود در مرزهای سه‌گانه گفت: در حال حاضر پارکینگ‌های موجود در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اشباع نشده و جا برای پارک خودروها وجود دارد؛ بنابراین نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سردار حمیدی به آمادگی کامل مأموران پلیس راه برای مدیریت ترافیکی و تسهیل در تردد زائران اربعین اشاره و از زائران درخواست کرد که حتما به توصیه مأموران پلیس راهور عمل کرده و خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز پارک کنند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =