یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه کارگروه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان محمودآباد از جذب 280 میلیارد ریال اعتبار بسته رونق تولید در شهرستان محمودآباد در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی ، گردشگری و... خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از بابلسر،جلسه کارگروه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان محمودآباد در روز شنبه 28 مهر به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور لیلا واثقی مدیرکل دفتر چذب سرمایه گذاری استانداری مازندران و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد.

یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به تلاش گسترده در شهرستان به منظور رفع چالش ها و موانع سرمایه گذاری در محمودآباد از تدوین و انتشار کتاب فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان محمودآباد خبر داد و گقت: پیش از این برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در محمودآباد دغدغه داشته و این کتاب به شکل جامع به کلیه چشم انداز ها اشاره داشته است.

ابشان با اشاره به ظرفیت های کشاورزی اعم از گل و گیاه و مزارع زیر سطح کشت برنج و باغداری و جاذبه های گردشگری اعم از دریا و جنگل و شهرک صنعتی محمودآباد گفت: تمام تلاش ما در کارگروه فرصت های سرمایه گذاری بر این است تا فرایند اداری صدور مجوز و موافقت های اصولی را ظرف 45 روز فراهم سازیم و اگر پروژه ای عملیاتی نمی شود خود فرد متقاضی نتوانسته است مدارک لازم را فراهم نماید.

فرماندار محموداباد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =