افتتاح ۲۷ پروژه حوزه بهداشتی همزمان با هفته سلامت در چهارمحال وبختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۲۷ پروژه در حوزه بهداشتی همزمان با هفته سلامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ، دکتر عبدالمجید فدایی افزود: با توجه به اعلام برنامه های پیش بيني شده براي اجرا در هفته سلامت (يکم لغايت هفتم ارديبهشت ماه)، افتتاح چندين پروژه بهداشتي در مرکز استان و شهرستان هاي تابعه برنامه ريزي شده است.
وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت سودجان، در شهرستان شهرکرد، خانه بهداشت گوجان در شهرستان فارسان، مر کز خدمات جامع سلامت شماره ۲ (مرحومه مژگان هادی پور) و اورگان و افتتاح ستاد شبکه بروجن،‌خانه پزشك فرادنبه، ‌اورگان ،‌ دستگرد فرادنبه، ‌آقبلاغ شماره ۲ بروجن و پایگاه سلامت ضمیمه مركز شبانه روزي فرادنبه،‌ غير ضميمه مركز شماره ۱ بروجن(حضرت سجاد(ع) ) و اورژانس ۱۱۵ فرادنبه در شهرستان بروجن از جمله پروژه هاي پيش بيني شده براي افتتاح در هفته سلامت در استان هستند.
دکتر فدایی گفت: خانه بهداشت و خانه پزشکی کاهکش و مارکده در شهرستان سامان، خانه بهداشت دزك،‌ امیرآباد و گل سفید در شهرستان كيار ، ‌مركز خدمات جامع سلامت روستايي مورز و خانه بهداشت صالح كوتاه در شهرستان كوهرنگ از ديگر پروژه هاي پيش بيني شده براي افتتاح در هفته سلامت هستند.
وی افزود: در شهرستان اردل نیز خانه بهداشت بارده سمی و پایگاه سلامت و در شهرستان لردگان اورژانس ۱۱۵ همزمان با هفته سلامت افتتاح می شوند.
رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع پیش بیني مي شود همزمان با هفته سلامت ۵ مرکز خدمات جامع سلامت،‌۸ خانه بهداشت،‌۹ خانه پزشک،‌۳ پايگاه سلامت و ۲ اورژانس ۱۱۵ جاده اي در اين استان به بهره برداري برسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =