مهر نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۲۱ عضو داعش در غرب کشور در سال گذشته خبر داد و درباره حادثه اخیر مریوان گفت: انتقام ما قطعا کوبنده خواهد بود.

سردار محمد پاکپور ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای امنیت پایدار روستای دری مریوان و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مراسم‌امروز برای گرامیداشت ۲۸ تن از شهدای امنیت پایدار نیروی زمینی سپاه در مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور از جمله ۱۱ شهید اخیر مریوان است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه از سالهای گذشته در مناطق عملیاتی شمال غرب وجنوب شرق تعداد زیادی از بسیجیان بومی و پاسداران خود را برای ایجاد امنیت پایدار تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اگر این شهدا نبودند معلوم نبود که امنیت کشور به کدامین سو سوق پیدا میکرد.

سردار پاکپور ادامه داد: در اوایل سال گذشته ۲۱ داعشی را در منطقه غرب کشور به هلاکت رساندیم که اگر به داخل کشور نفوذ می‌کردند، معلوم نبود که مساله امنیت کشور به کجا کشیده می شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی، تصریح کرد: در همین سال ۹۷ با توجه به دشمنی های استکبار جهانی تمام گروه هایی که حتی اردوگاه‌نشین بودند در کشورهای همجوار مانند اقلیم شمال عراق فعال شدند.

وی تاکید کرد: با وجود فعال شدن همه گروه های تروریستی، ما کمترین ناامنی را در منطقه داریم که به بهای خون همین شهدا بدست آمده است.

سردار پاکپور ادامه داد: این شهدا هستند که در مرز دفاع می‌کنند و اجازه نفوذ را به عناصر تروریست نمی دهند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اتفاق اخیر در مریوان و شهادت تعدادی از بسیجیان و پاسداران خاطرنشان کرد: همین گروهی که اخیرا ۱۱ تن از برادران ما در درگیری با انها به شهادت رسیدند، در اوایل سال گذشته ۱۲ نفر از آنها در یک‌ جا و در منطقه ازگله استان کرمانشاه به درک واصل شده بودند و تعداد زیاد دیگری نیز از همین گروه در سال ۹۷ در غرب و شمال‌غرب به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در جنوب شرق کشور نیز با قاطعیت اعلام می‌کنم، هفته ای نیست که چهار تا پنج بار با عناصر تروریست درگیر نشویم. به همین علت 28 نفر از نیروهای زمینی مرزبانی سپاه جمهوری اسلامی ایران نیز در چهار ماه ابتدای امسال شهید داده است. به بهای خون همین شهداست که امنیت در کشور ما برقرار است.

 

سردار پاکپور

سردار پاکپور خطاب به گروهک های تروریستی، تاکید کرد: درخصوص اقدام اخیر در مریوان بدانند که انتقام ما کوبنده است. مکان و زمان آن را کسی نمی‌داند اما در هر نقطه ای از جمله اردوگاهشان در شمال عراق که باشند انتقام ما قطعا کوبنده خواهد بود.

وی در پایان در خصوص آمادگی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با تروریست ها، تصریح کرد: در همه مرزهای ما تروریست‌ها فعال شده اند و بیشترین هجمه را از اواخر سال ۹۶ تاکنون داشته ایم، اما شاهد هستید که با آمادگی نیروهای مسلح هیچگونه نفوذی نداشته اند و حتی شهرهای مرزی ما نیز از امنیت بالایی برخوردار است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =