ایران‌خودرو: فروش فقط از طریق سایت است/ به افرادی که خود را نماینده ما معرفی می‌کنند پول ندهید

سلیت مشرق نوشت:گروه صنعتی ایران خودرو اقدام افراد و یا شرکت‌های متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیرقانونی اعلام کرد.

برخی از افراد و یا شرکت‌های سودجو با ادعای داشتن قرارداد با شرکت ایران خودرو اقدام به اخذ مبالغی از هم‌وطنان در ازای عرضه خودرو می‌کنند.

ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو ضمن غیرقانونی دانستن این اقدام و بی ارتباط بودن آن به این خودروساز نسبت به عواقبی که متوجه هم‌وطنان است، هشدار داد.

ایران خودرو تاکید می‌کند، توزیع و فروش خودرو صرفا از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به محل نمایندگی های مجاز این شرکت و ثبت نام در سایت فروش شرکت ایران خودرو بوده و هر روش دیگری غیر از آن از نظر این شرکت غیر قانونی بوده و مسئولیت مشکلات احتمالی پیش آمده، به عهده خریداران خواهد بود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    7 2
    1 ال جی اولین شرکتی هستش که نمایشگری با این نسبت تصویر جدید تولید کرده. بعدش سامسونگ با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس این رویه رو دنبال کرده. در واقع باز هم کپی کرده از ال‌جی. در آینده هم معتقدم که شرکت های بیشتری از این الگو پیروی میکنن.
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    6 1
    2 معمولاً کسایی که میان جی 6 رو میخرن از طراحی مدرن و مینیمالیست سررشته دارن و این شیوه طراحی مدرن رو کاملاً درک می کنند و می پسندن. شک نکنید که ال جی جی6 یک گزینه خوب برای کسانیه که دنبال یه تلفن هوشمند تاپ با بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز هستند. مطمئن هستم جی 6 رو دست همه رقبا میزنه.
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    4 1
    3 هر کس یه نظری در مورد طراحی داره و ولی بیشتریا خوششون اومده. تک و توک دوست نداشتن. و مذاقشون خوش نیومده. اما در هر صورت ال جی جی 6 در بازارهای پیشرفته و در حال توسعه با استقبال رو به رو میشه. و در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر فروش بیشتری خواهد داشت، چون هم طراحیش خیلی خیلی بهتر شده هم بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز رو داره و دل خیلی ها رو به دست میاره..
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    2 1
    4 پنل ۵٫۷ اینچ جی 6 اولین در دنیاست که نسبت تصویر ۱۸:۹ داره نه تنها پاسخ لمسی عالی داره و از فناوری انحصاری این تاچ ال‌جی بهره می‌بره بلکه باعث باریک‌تر و سبک‌تر شدن تلفن هوشمند می‌شه چون دیگر شیشه پوشش لمس وجود نداره. این ماژول بدون شیشه پوشش بسیار باریکه و ضخامتش از یک‌ میلی‌متر هم کمتره. علاوه بر این، حاشیه در مقایسه با پنل‌های جی 6تا ۰٫۲ میلی‌متر ۲۰ درصد از بالا و ۰٫۵۴ میلی‌‌متر ۱۰ درصد از چپ و راست کاهش پیدا کرده.
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    2 2
    5 فقط اینها نیست. اوناهایی که شاکی ان از نمایشگرای ال جی باید بدونن که تو جی 6 خوانایی پنل در فضای بیرون بهتر شده و سرعت انتقال را تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده. با وجود همه اینها، مصرف انرژی تا ۳۰ درصد کاهش یافته و خوانایی در فضای بیرون و مصرف کم انرژی که معیار اصلی مشتریان برای انتخاب تلفن‌های هوشمند به شمار میره هم در نظر گرفته شده
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    7 1
    خیلی گوشی خوشگل و خوش دستیه. لطفا بررسی گوشی بیشتر انجام بدین
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    2 2
    همه اینها به کنار. من فقط عاشق اینم که ال جی جی 6 رتبه ای پی 86 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب داره. یعنی اصلا لازم نیست نگران باشی و تقریباً هر جایی میشه با خودمون ببریم. چون گوشی دیگه کاملاً ضد گرد و خاکه و حتی وقتی تا سی دقیقه در عمق یک‌ونیم متری زیر آب باشه هم هیچیش نمیشه و بلایی سرش نمیاد.
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    3 1
    7 اینکه میگید از معایبش اینه که بدنه اش خش برمیداره به نظرم اشتباهه کاملا چون ال‌ جی جی 6 طوری طراحی شده که حتی در برابر شرایط عجیب و غریب و البته نامساعد و همین طور شرایط ناگوار هم قابل اعتماد باشه. پس میشه کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و دیگر عوامل محیطی خشن و شدید در هنگام استفاده روزمره بود.
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    3 1
    8 یکی دیگه از فناوری های جالبش که تو هیچ کدوم از مدل های امروزی تلفن های هوشمند نیست مقاومت در برابر گرماست. با همین یه قابلیت میتونه رو دست پرچمدارهای سامسونگ و بقیه برندها بزنه. ال‌جی جی 6 نه تنها مطابق با آزمایشات استانداردهای بین‌المللی بوده بلکه در آزمایشات دمای بالا و نفوذ و فشار میخ هم دوام آورده و از فناوری اختصاصی بهره می‌بره که گرما رو از طریق لوله‌های گرمایشی داخلی پراکنده می‌کنه و دما را کاهش می‌ده؛ مهندسای ال‌جی برای اینکه گرمای داخل دستگاه بیشتر پراکنده بشه قطعات مستعدتر در گرم شدن زیاد رو دورتر از قطعات دیگر قرار دادن.
  • عشق ال جی A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    2 1
    9 به نظر منم بدنه جی 6 مثل ضربه گیر عمل میکنه. من از نزدیک دیدمش بعید میدونم به این راحتی ها خش برداره . بدنه ال‌جی جی 6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و رنگاش هم سفید، پلاتینیوم و مشکی هست .طراحیش هم از نوع مینیمالیسته که دورتادور آن صاف و براق هستش و لمس راحت و صیقلی دارد. دور تا دورش هم یه قاب فلزی شیک داره که هم باعث استحکام بیشتر میشه و هم ظاهر زیبایش رو جلوه بیشتری داده. دوربین پشن هم هیچ برآمدگی نداره. طراحیش هم جوریه که گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کنه بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی رو پراکنده میکنهو.