اعتمادآنلاین نوشت: پروانه سلحشوری گفت: شاهد هستیم که دامنه اعمال نفوذ برخی از افراد و نهادها در حوزه زنان و محدودکردن زنان از فعالیت‌های مختلف گسترده می‌شود.

پروانه سلحشوری درباره حواشی پیش‌آمده در خصوص آزاده صمدی و کنار گذاشته شدن این بازیگر از اجرای یک برنامه ورزشی گفت: شاهد هستیم که دامنه اعمال نفوذ برخی از افراد در حوزه زنان و محدود کردن زنان از فعالیت‌های مختلف گسترده می‌شود. شایعاتی هم مطرح شده است که زنان برای تماشای بازی‌های تیم ملی والیبال با محدودیت مواجه شده‌اند. جریانی در کشور وجود دارد که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای زنان محدودیت ایجاد می‌کند. این افراد کسانی را که مخالف این‌گونه محدودیت‌ها هستند در مظان اتهام قرار می‌دهند و فعالیت آن‌ها را تخریب می‌کنند. متأسفانه شاهد هستیم که هیچ نظارتی بر صداوسیما اعمال نمی‌شود. مجلس هم نمی‌تواند بر این نهاد فرهنگی نظارت داشته باشد و به همین دلیل شاهد فعالیت‌های آزادانه صداوسیما هستیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس درباره محدودیت‌های پیش‌آمده برای آزاده صمدی و برنامه کمیسیون فرهنگی برای ورود به این موضوع گفت: فکر می‌کنم که کمیسیون فرهنگی اکثراً با چنین رخدادی مخالف هستند. امروز این موضوع را با آقای مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مطرح خواهم کرد و از ایشان هم خواهم خواست که پیگیر این اتفاق باشند.

سلحشوری ادامه داد: در شرایط کنونی، کشور نیازمند همبستگی ملی است. وقتی فوتبال می‌تواند این شرایط را به وجود بیاورد باید از آن استفاده کنیم. متأسفانه تلاش‌هایی وجود دارد که برخی مسائل در کشور جنسیتی شود و این اصلاً نمی‌تواند نفع جامعه ایران باشد.

این نماینده مجلس درباره بازی‌های تیم ملی والیبال و حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: متأسفانه شایعاتی مطرح است که شرایط برای ثبت‌نام زنان و خرید بلیت بازی‌های تیم ملی والیبال سخت شده است. در سال‌های قبل برخی از نمایندگان مجلس می‌توانستند تعدادی از زنان را با خود به ورزشگاه ببرند اما اگر فردی به‌تنهایی بخواهد بلیت بازی را بخرد با مشکل مواجه خواهد شد.

وی در پایان افزود: این موضوعاتی است که در حال حاضر مطرح شده و هنوز در حد شایعه است. باید صحت این سخنان را بررسی کنم و بعد از آن می‌توانم بهتر در این خصوص نظر بدهم.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    2 0
    مرگ بر ضالمین