در روز سه‌شنبه 28 فروردین، حرف‌های تازه سعید طوسی پس از بازگشت به ایران مهم‌ترین خبر بود. خبرهایی هم درباره قیمت آپارتمان‌های 60 تا 80 متری تهران و دوئل قاضی‌پور و هاشمی در مجلس، بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، تازه‌ترین حرف‌های سعید طوسی پس از بازگشت از ترکیه پربازدید شد. انتقاد یک نماینده از پورشه‎سواری وزیر بهداشت هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. فیلتر تلگرام به اردیبهشت موکول شد کلیک زیادی خورد.

در سرویس اقتصاد، مخاطبان خواستند بدانند برای خرید تیوولی چقدر سرمایه نیاز است؟ خبری با عنوان قیمت آپارتمان‌های ۶۰ تا ۸۰ متری در نقاط مختلف تهران هم از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم خبر ۲ خودروی جدید به بازار ایران می‌آید را خواندند.

در سرویس فرهنگ، اعتراض پرویز پرستویی به کار غیرانسانی یک جوان پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر پاسخ رئیس پژوهشکده انساب قم به ادعای سیادت برای ملکه انگلیس کلیک کردند. مطلبی با عنوان رکورد دست‌نیافتنی استیون اسپیلبرگ هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، توییت تند کاوه مدنی و تایید استعفا از معاونت سازمان محیط زیست و خروج از ایران بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس روی خبر دوئل قاضی‌پور و حسن هاشمی در مجلس بر سر دیالیزی‌ها هم کلیک کردند. همچنین احتمال منتفی شدن حکم جلب مرتضوی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، کاربران زیادی روی خبری با تیتر گزارش وزارت دفاع روسیه درباره تعداد موشک‌های منهدم شده غرب در حمله به سوریه کلیک کردند. اظهارات جنجالی سفیر کویت در لبنان علیه عربستان نیز جزو پربیننده‌ها بود. دیگر پربازدید این سرویس، حمله موشکی هواپیماهای ناشناس به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه بود.

در سرویس ورزش، هدیه‌ای که شفر در آستانه جام‌جهانی به کی‌روش داد از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران بر روی خبری با تیتر استوری باشگاه السد برای پورعلی‌گنجی کلیک کردند. قاتل الهلال در راه تهران دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، متلک تصویری یک روزنامه به پیام‌رسان سروش نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =