در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین، اخباری درباره بارانی شدن هوای تهران در روز جمعه، سفر ظریف به نیویورک و خاطره یک وکیل از مرتضوی در میان پربازدیدها بودند.

در سرویس سیاست، عکسی از جدیدترین موشک ایران پربازدید شد. خبر خداحافظی اسحاق جهانگیری با تلگرام نیز دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. خبری با تیتر مرتضوی نمی‌تواند فرار کند هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، رونمایی از تسهیلات تازه برای کارمندان و بازنشستگان از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم خبری درباره افزایش قیمت ۶ گروه کالای اساسی را خواندند.

در سرویس فرهنگ، انتقاد تند بازیگر سرشناس از برخی فیلم‌های مبتذل سینما پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر کلاه قرمزی جدید روی آنتن می‌رود کلیک کردند. گزارشی از مراسم تقدیر از بازیگران «پایتخت» که سیروس مقدم در آن گفته بود نه عامل موسادم و نه اسرائیلی نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، تهران جمعه بارانی‌ می‌شود بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس روی خبری که خاطره یک وکیل از مرتضوی را روایت می‌کرد هم کلیک کردند. همچنین مطلبی با عنوان رشیدپور گزارش خبرآنلاین درباره تناقضات زلزله‌زده‌ای که خانه‌داشت را تایید کرد هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، ۷ نکته مهم دربارۀ برجام و کره‌شمالی پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم خواستند نظر موگرینی درباره راه حل نظامی سوریه را بخوانند. دیگر پربازدید این سرویس، خبر سفر ظریف به نیویورک بود.

در سرویس ورزش، لو رفتن لیست شفر برای فصل آینده از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران خواستند بدانند می‌شود در جام‌جهانی به بیرانوند اعتماد کرد؟ برکناری آجرلو از مدیرعاملی تراکتورسازی دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، سعید مرتضوی با تیپ‌های خارجی! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =