۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵

تسنیم نوشت: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: یکی از برنامه مهم اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در امر توسعه ورزش روستایی، ایجاد و تجهیز ۵۰ خانه ورزش در سالجاری است.

بهرام آقاخانی در جلسه شورای عالی ورزش همگانی و قهرمانی که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات شورای عالی ورزش، تدوین اهداف کلان و سیاست‌های داره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است که برای سال جدید برگزاری و اجرای حدود 23 بند مصوبه در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان در اهداف ترسیم شده عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی گفت: سال گذشته ورزش استان اردبیل شاهد برگزاری مسابقات بین‌‌المللی والیبال بود و در کنار این موضوع نیز در حوزه ورزش روستایی، 700 برنامه در سال 96 برگزار و 40 خانه ورزش نیز در روستاهای استان اردبیل ایجاد و تجهیز شد که برای امسال نیز ایجاد و تجهیز 50 خانه ورزش دیگر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در حوزه ورزش همگانی، 9 هزار برنامه در رابطه با ورزش‌های همگانی در استان اردبیل اجرا شد و در بخش قهرمانی، ورزش استان اردبیل در سال 96 شاهد افتخارآفرینی و کسب مدالهای رنگاررنگ کشوری و بین‌المللی توسط ورزشکاران بود.

آقاخانی تصریح کرد: ورزشکاران استان اردبیل سال گذشته در مسابقات کشوری 461 مدال کسب کردند و 190 نفر از ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی دعوت شده و 27 نفر نیز در مسابقات جهانی رتبه‌های برتر را کسب کرده و برای تقدیر و قدردانی از این ورزشکاران، اواخر سال گذشته مراسم تجلیل از 350 نفر از قهرمانان و مدال آوران استان برگزار شد.

وی بیان کرد: از جمله مهم ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال 97 می‌توان به افتتاح 12 سالن ورزشی، بهره‌برداری از سالن اسکیت اردبیل و افتتاح خانه وزنه‌برداری اشاره کرد که این سالن با آخرین امکانات و تجهیزات روز در حال تکمیل است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =